Specjaliści od e-marketingu mówią, że artykuł sponsorowany to jedna z najskuteczniejszych metod pozycjonowania strony internetowej, a także doskonały sposób autopromocji i kreowania wizerunku. Bez wątpienia artykuły sponsorowane należą do tekstów, które przydadzą się niemal w każdym biznesie – zarówno tym, który zaczyna dopiero raczkować, jak i w prężnie rozwijającej się działalności. Teksty sponsorowane to forma reklamy natywnej. Dzięki takim cechom jak: ciekawa treść, wyjątkowy styl, atrakcyjna forma i nienatarczywa reklama, dobrze przygotowany artykuł sponsorowany może bardzo skutecznie zwiększyć ruch na stronie firmowej oraz powiększyć grono nowych Klientów.

Artykuły sponsorowane? Content Writer! 

Dziś artykuły sponsorowane można spotkać niemal w każdym dostępnym źródle informacji – nikogo nie dziwi dziś artykuł sponsorowany w prasie drukowanej, w gazetach internetowych, na portalach internetowych, blogach firmowych i prywatnych. Internet nasycony jest treściami sponsorowanymi. Można pokusić się o stwierdzenie, że czytasz je codziennie – oczywiście nie zawsze zdajesz sobie z tego sprawę. Szczególnie ważną rolę pełnią dziś artykuły sponsorowane w internecie. Dlaczego? Ponieważ wszędzie tam, gdzie treść dociera do szerokiego grona czytelników, artykuł sponsorowany sprawdzi się doskonale. To bardzo dobry sposób na linki zewnętrzne, które w dużym stopniu wpływają na pozycjonowanie strony. To również sposób na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych Klientów – niejednokrotnie również tych niszowych. Aby wpis sponsorowany spełniał swoją rolę, musi być napisany umiejętnie. Pomoże Ci w tym Content Writer. Artykuły sponsorowane, które piszemy wyróżniają się jakością treści i sposobem jej prezentacji. Są przyjazne wyszukiwarkom i czytelnikom, a przy okazji mają umiejętnie wplecioną reklamę.  

Artykuł sponsorowany w internecie – po co?

Dlaczego umiejętnie napisane artykuły sponsorowane są tak ważne? Ponieważ bezpośrednie i bardzo natarczywe reklamy już dawno przestały się sprzedawać. Nikogo nie zainteresuje treść wypełniona nachalną reklamą. Dziś wymaga się więcej. Dobry wpis sponsorowany ma wartość dodaną dla czytelnika, a markę wplata wyłącznie jako dodatek. W takim wpisie czytelnik może znaleźć cenne informacje i odpowiedzi na swoje pytania. Przy okazji skierowany zostanie do strony firmowej lub produktu, jako tych szczególnie godnych uwagi – podkreślmy tu ponownie: PRZY OKAZJI, dlatego potrzebny jest znający się na rzeczy Copywriter. Artykuły sponsorowane mają dostarczać ważnych informacji określonej grupie docelowej – to właśnie takie treści pomagają w nawiązaniu długotrwałych relacji z odbiorcami oraz w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy.

Publikacja artykułów sponsorowanych – zainwestuj w content marketing

Umówmy się – artykuły sponsorowane to nie tylko cenne źródło informacji – to również link building i SEO. Teksty sponsorowane to wyższa szkoła copywritingu z dodatkiem content writingu i content marketingu. Oferta Copywritera musi tu być kompleksowa, inaczej wpis będzie nieskuteczny. Dobry artykuł sponsorowany SEO zwiększy ruch na Twojej stronie internetowej. Pomyśl tylko, co się stanie, gdy zainwestujesz w kilka takich artykułów i umieścisz je na dobrych stronach. Dodajmy do tego, że umiejętnie napisane wpisy sponsorowane mają realny wpływ na decyzje zakupowe odbiorców. To nie tylko nienatarczywa reklama, ale przede wszystkim reklama wysoce efektywna, która daje realne zyski.  

Artykuły sponsorowane – cennik

Interesują Cię wysokiej jakości artykuły sponsorowane? Cena tego typu treści odrobinę Cię jednak przeraża? Spokojnie. Zajrzyj do naszego cennika copywritera. Nie taki diabeł straszny, jak go malują. U nas da się połączyć wysoką jakość z przystępnymi cenami. Możemy przygotować dla Ciebie również wycenę indywidualną – wystarczy, że skontaktujesz się z nami już teraz.