Im więcej informacji, tym mniej niepotrzebnych pytań – tak przynajmniej powinno to wyglądać, dlatego w FAQ Copywritera znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

W pierwszej części wyceny preferujemy kontakt mailowy – jesteśmy wzrokowcami i najłatwiej jest nam przygotować ofertę na podstawie informacji „na piśmie”. Im lepiej opiszesz przedmiot zamówienia, tym łatwiej będzie nam przygotować wycenę.

Możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, który jest dostępny w zakładce Kontakt lub pisząc bezpośrednio na adres: teksty@content-writer.pl. Pamiętaj, żeby przed kontaktem zapoznać się z naszą polityką prywatności – kontakt z nami oznacza, że akceptujesz politykę prywatności.

Oczywiście pozostawiamy również do Twojej dyspozycji nasz numer telefonu: 601 288 602. Preferujemy kontakt w godzinach roboczych – jeśli masz czas na rozmowę wyłącznie późnym popołudniem/wieczorem – daj nam znać wcześniej (mailowo lub sms), abyśmy mogli się przygotować.

Im więcej informacji podasz nam na wstępie tym lepiej! Napisz w pierwszej kolejności, jaki ma to być rodzaj tekstu, a także jak długi tekst powinien być. Podaj podstawowe informacje na temat tego, co powinien w sobie zawierać, jakie są Twoje oczekiwania i wizja ostatecznego tekstu, gdzie można znaleźć więcej informacji potrzebnych do napisania tekstu (może dysponujesz materiałami?). Przy pierwszej wycenie wystarczą nam informacje podstawowe, jednak do napisania tekstu będziemy potrzebować więcej wytycznych.

Termin realizacji określany jest indywidualnie dla każdego zlecenia. Zależy między innymi od wielkości zamówienia, stopnia jego skomplikowania, wymagań klienta, a także od ilości innych zleceń nad którymi pracujemy aktualnie. Staramy się wykonywać zlecenia w krótkim czasie, jednak szczególną uwagę przykładamy do jakości, co również przekłada się na czas. Przy niewielkich zleceniach termin realizacji najczęściej wynosi do 3 dni roboczych.

 

 

Jeśli zależy Ci na ekspresowo przygotowanym tekście „na wczoraj”, poza kolejką – prosimy o uwzględnienie tego w zapytaniu. Wszystko jest „do zrobienia”, ale cena może być tu wyższa.

Działamy w branży nie od dziś. Jesteśmy w stanie napisać niemal każdy tekst – dostosujemy się do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami!

Oczywiście! Na wszystkie nasze teksty wystawiamy faktury VAT.

Zapraszamy do zakładki „cennik” 😉

 

 

Na cenę tekstu składa się bardzo dokładny research wstępny (strona Klienta, tematyka zagadnienia, strony konkurencji, wizja Klienta), stały kontakt w trakcie pracy nad zleceniem, tworzenie tekstu z uwzględnieniem słów kluczowych i marketingu internetowego, ewentualne poprawki – dostosowanie tekstu do wymagań klienta.

Przepisujemy prawa autorskie na Klienta. Przekazanie autorskich praw majątkowych następuje w momencie opłacenia wystawionej przez nas faktury. Możesz nanosić dowolne zmiany na tekst, który nie jest publikowany pod naszym nazwiskiem. Pamiętaj jednak, że treści piszemy specjalnie dla Ciebie – zmiany mogą zaburzyć odbiór całości.

W Content Writer liczy się wysoka jakość i unikalność. Nie znajdziesz u nas treści skopiowanych z internetu. Nie sprzedamy nikomu ponadto ponownie tekstu, który Ty od nas kupiłeś.

Zależy nam na Twoim sukcesie oraz zadowoleniu z otrzymanych treści. Właśnie po to są ustalenia wstępne, nasze pytania dodatkowe lub brief. Jeśli mimo wszystko okaże się, że teksty nie odpowiadają Ci w 100%, daj nam znać – wykonamy poprawki 🙂

Oczywiście. Teksty, które tworzymy są zgodne z wytycznymi SEO. Zawierają ustalone frazy kluczowe w odpowiednim natężeniu. Umieszczamy je w treści w sposób naturalny, dzięki czemu nie tylko dobrze się pozycjonują, ale również doskonale się je czyta.

Nie gryziemy 🙂 Możemy negocjować w granicach zdrowego rozsądku. Udzielamy korzystnych rabatów stałym Klientom, a także w przypadku dużych zleceń. 

 

 Nie wyczerpaliśmy tematu? Masz dodatkowe pytania?