Ciiii – POUFNE!

portfolio copywriteraŹródło: Unsplash

A może by tak pójść pod prąd?

Teraz napiszemy coś, co przeczy wszelkim podstawom marketingu internetowego. Wiesz, niby taki gwóźdź do trumny. Portfolio copywritera tu nie będzie i jesteśmy z tego dumni. 

Działamy w branży od lat. Co miesiąc realizujemy duże i małe zlecenia. Współpracujemy z osobami prywatnymi, małymi firmami, dużymi, z agencjami marketingowymi. Nie potrzebujemy chwalić się wcześniejszymi realizacjami. Działamy dla Klienta – całkowicie niewidzialnie i wyjątkowo skutecznie. To właśnie tym chcemy się reklamować. Nie tworzymy portfolio. Copywriter, który portfolio nie prezentuje wcale nie musi być początkujący, czego jesteśmy najlepszym przykładem. Tym bardziej nie musi być kiepski, ale o tym za chwilę przekonasz się sam. 

To przemyślana taktyka, która przeczy prawom marketingu internetowego! Powiemy Ci coś w sekrecie – DZIAŁA!

Na Twoje życzenie jesteśmy gotowi napisać ZA DARMO próbkę tekstu na każdy wybrany temat. W ten sposób ocenisz nasze możliwości i zobaczysz, jak odnajdujemy się w “Twojej” tematyce. Jeśli Ci się nie spodoba – wyrzucasz ją do kosza. Jeśli nawiążesz z nami współpracę – otrzymasz ją w prezencie z możliwością wykorzystania za darmo. Z tej opcji skorzystało już naprawdę wielu naszych Klientów – prawie każdy z nich po otrzymaniu tekstu nawiązał z nami współpracę. To świadczy o jakości – a my dajemy gwarancję na jakość!

Prezent niespodzianka

Zamiast oglądać realizacje, które wykonaliśmy dla innych, sprawdź nasze możliwości w tekście przygotowanym specjalnie dla Ciebie!

Chcę otrzymać darmowy tekst próbny!

Dlaczego nie ma typowego portfolio copywritera?

Postawiliśmy sobie za priorytet, by nie publikować tożsamości naszych Klientów oraz tekstów, które dla nich tworzymy. Nie każdy chciałby, żeby ujawniać jego wizerunek na stronie. Nie każdy również chce, aby Klienci wiedzieli, że teksty tworzone są przez specjalistę-copywritera. Kreując wizerunek siebie, jako specjalisty i eksperta w danej dziedzinie nie mówimy o tym, że pisze za nas ktoś inny. Ghost Writing jest zatem nam najbliższy i jesteśmy z tego dumni. Również nasi Klienci to doceniają. Oczywiście – są również Klienci, którzy nie mieliby problemu z pokazaniem wizerunku ich firmy w naszym portfolio copywritera, a co więcej – chętnie chwalą się współpracą z nami. Wówczas najlepszą reklamą jest dla nas polecenie naszych usług znajomym.Jest jeszcze jedna kwestia związana z portfolio. Copywriter tworzy treści w oparciu o szczegółowe wytyczne Klienta. Język, wydźwięk, sposób przekazania informacji – bardzo dużo zależy od przekazanego briefu. To, co podobało się Klientowi A, może zupełnie nie podobać się Potencjalnemu Klientowi B. 
 

Nasze portfolio copywritera jest wszędzie!

Nie musimy chwalić się realizacjami dla innych, byś mógł ocenić nasze możliwości. Zapraszamy na naszą stronę internetową, gdzie publikujemy pod własnym nazwiskiem. Polecamy Ci również lekturę naszego bloga – czasu na jego prowadzenie niestety nie mamy za dużo, jednak staramy się wrzucać tam ciekawe treści. Zauważ również, że nasze portfolio copywritera to również wszystko, co znajduje się na tej stronie internetowej. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy specjalnie dla Ciebie darmowy tekst próbny na wybrany temat. Tu nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Jeśli Ci się nie spodoba – wyrzucasz go do kosza, a prawa majątkowe do niego pozostają po naszej stronie. Jeśli Ci się spodoba – nawiązujesz z nami współpracę, a tekst otrzymujesz gratis.